20 April 2007

مع ألف سلامة يا لاعبى الزمالك المفلسين

أو اللعبة انتهتGame overمع ألف سلامة يا لاعبي الزمالك المفلسين جداً جدأ , خلاص .


خلاص يا لعيبة الزمالك , ده اللى كتبته من شهر " خلاص يا لعيبة الزمالك " وفعلاً خلاص يا لعيبة الزمالك , مفعولكم انتهى , صبرنا عليكم انتهى , الحاجة اللى لسه لم تنتهى هية قلة أدبكم يا لعيبة كسر و خيالات مآتة تقف فى الملعب ليس لها فائدة , ووجودها زى عدمها مثل اخر مباراة – الفيصلى الأردنى - اللى تمنيت انهم يفرحونا كجماهير تحب نادى الزمالك .

أنا تعبت جداً و أصبت بارتفاع شديد فى ضغط الدم من بعد المباراة وحتى الآن , لست لوحدى كده بل هناك الالاف من الجماهير كذلك , وممكن أعرض أمثلة لناس أغمى عليها فى الاستاد , غير من حدث لهم انهيار عصبي , وغيرهم جاله سكتة قلبية , ومن يبكى خارج الاستاد ويجلس على الرصيف غير مصدق ما يحدث .

أقول ايه ولا ايه عن لاعبين ليس عندهم حياء للذهاب لصرف مستحقات بعد الهزيمة بأقل من 24 ساعة .. عالم بجحة و فعلاً معندهاش دم , لو يفكروا فى حال الجماهير التى حضرت للاستاد فى جو غاية فى السوء واستحملت من أجل مؤازرة حبة عيال غير مسؤلين نهائيا ُ .. لو يفكروا فى من شاهد فى التلفاز كيف كان حزين و متعصب لما يراه , لكنى ارجع و أقول حبة عيال ما تستهلش مليم أحمر , أو أقول رباط حذاء من النادى العريق .

مع السلامة .. مع السلامة .. مع السلامة يا لعيبة مايلة وفاضية و مفلسة , أنتم لا تستحقون شئ سوى ما فعله الجمهور معكم فى الاستاد من سب و تهزيئ لانكم خلاص مفيش أمل منكم , قلت قبل كده مباراة الهلال راحت لحالها و نساند الفريق ليفوز بالبطولة العربية طلعوا حبة عيال غير مسئولة تبحث عن المال والشهرة فقط لا غير أما العطاء فلا يوجد لأنهم حيوانات عديمى الاحساس.

أنا أتمنى من يقرأ يعذرنى لأنى فعلاً على أخرى من بعد المباراة مع الفيصلى , و عصبي جداً من يومها , ومقدرش أقول غير " حسبي الله ونعم الوكيل "0

و ممكن أقول نصيحتى فى أخر كلامى لإدارة نادى الزمالك " سرحوا اللاعبين المفلسين و صعدوا الناشئين " 0

وبرضه هنشجع نادى الزمالك و بكررها لن نتنازل عن تشجيع نادى الزمالك وليس اللاعبين 0

No comments: